24 Ocak 2012 Salı

Blog iç tüzüğü

     Şu yazıyı yazdığıma ya niye yazdıysam ya da niye yazmak için 21 sene beklediysem diye ilerki günlerde yorum beyan edicem. Ama gerçekten bir şeyleri bir yerlere yazma ihtiyacı hissettim.

    Burayı belki de hiç bir tanıdığımın beni bulamayacağı bir yer olarak benimseyeceğim. O yüzden burası benim "neverland"ım ben de buranın güzeller güzeli Arwen'iyim. Herşeyi karıştırıp kendime harikalar diyarı yaratmak hoş geldi. Hem de hiç bir fantastik roman yazarının gönlünü kırmamış oldum. Şu ana kadar da hiçbir fantastik romanı sonuna kadar okumamış olmam da benim yegane maymun iştahlılığım, tabi.

    Bu sayfada gelip moda trendlerini de paylaşabilirim, maçları da konuşabilirim, ağzımı doldurarak ettiğim küfürleri de boşaltabilirim, olala lala hayat çok güzel nameleriyle şakıyabilirim de. Absürdük bir şey olacağı kesin yani.

     Ha bir de photoshop öğrenmeyi becerirsem iki güzel bir şey yapıp paylaşıcam. (allahım n'olur ya!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder